0528shop فني/ تخصصي/سرگرمي
 
فني/ تخصصي/سرگرمي
سعي بر تبادل اطلاعات در زمينه لوازم خانگي
 
 
پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 15:56 ::  نويسنده : حميد رضا مجيدي

چگونه از بدن سم‌زدایی کنیم؟


به بدن خود اجازه دهید تا با برنامه سم‌زدایی مناسب، فعالیت و عملکردی سالم را آغاز نماید.

سم‌زدایی

 

برنامه‌های فرایند سم زدایی، واقعاً به پاک کردن کبد، کلیه‌ها، پوست و روده‌ها کمک می‌کنند.

بسیاری از مردم دریافته‌اند که فرایند سم‌زدایی، علائم نفخ، سوءهاضمه، انواع آلرژی، مشکلات سینوسی و بسیاری از ناراحتی‌های دیگر را محو کرده و از بین می‌برد.

البته یک فایده دیگر نیز دارد و آن کنترل وزن طبیعی، همراه با افزایش انرژی، بهبود وضعیت عاطفی - روحی و احساس تازه‌ای از خود آگاهی و خویشتن‌داری است.

برای آنکه مطمئن شوید فرایند سم‌زدایی بدنتان، در مسیر مطمئن و بی‌خطری حرکت می‌کند، به این مقاله توجه نمایید.

 

مشکل را تشخیص دهید

با توجه به این حقیقت که محیط زیست و غذاهای ما به طور فزاینده‌ای با آلاینده‌ها و مواد شیمیایی اشباع شده است، مکانیسم‌های بدن برای حذف و از بین بردن مواد سمّی، ممکن است به وسیله سیل مواد شیمیایی به چالش کشیده شوند.

موادی مانند بیسفنول A یا BPA، (یک ماده شیمیایی که در تولید بسیاری از انواع پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد)، PBT (مواد سمّی متراکم زیست شیمیایی که در تولید بسیاری از آفت‌کُش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد)، و دیگر آفت‌کُش‌های موجود در بافت انسانی، در مطالعات مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریکا (CDC)، هزاران نفر را برای وجود مواد آلوده کننده در بدن‌هایشان تحت آزمایش قرار داد و دریافت که باقیمانده 212 نوع مادّه سمی در بدن این افراد جا خوش کرده‌اند. علاوه بر این، انتخاب‌های بد و نامناسب غذایی، مشکلات گوارشی و استرس، بار سمّی را در بدن افزایش می‌دهند.

به شما توصیه می‌کنیم چای نعنا، چای زنجبیل، چای سبز و چای قاصدک را که بهترین نوع سم زداها هستند در برنامه روزانه خود بگنجانید

این گردش ثابت مواد سمّی در بدن، می‌تواند صدمات زیادی را به سیستم ایمنی تحمیل نماید؛ سیستمی که به طور شبانه روزی تلاش می‌کند تا مواد سمّی را از بدن دفع نموده و شما را سالم نگه دارد. همه اُرگان‌های حاضر در فرایند سم زدایی (روده‌ها، کبد، سیستم لنفاوی، کلیه‌ها، پوست، بافت همبند و دستگاه تنفسی) می‌توانند به سرعت، از مواد سمی انباشته شوند. با استفاده از روش درست و مناسب سم زدایی، می‌توانید از این اُرگان‌ها حفاظت کرده و به آن‌ها کمک کنید تا مواد سمّی را از بدن (بدون محروم کردن شما از مواد مغذی ضروری و مورد نیاز) دفع نمایند.

 

غذاهای ارگانیک (طبیعی) مصرف کنید

نگاهی به آنچه که می‌خورید، بیندازید. از آنجا که همیشه توصیه می‌شود از غذاهای آماده، غذاهای سرخ کرده و غذاهای فرآوری شده (کنسروی) فاصله بگیرید، کاملاً ضروری است که برای سم‌زدایی نیز به محدودیت‌ها پایبند بوده و این غذاها را مصرف نکنید. بسیاری از این مواد غذایی، حامل مواد پیچیده‌ای هستند که فرآیند هضم و گوارش غذا را برای بدن مشکل نموده و ممکن است شامل مواد سمّی باشند که ما در تلاش برای دفع آن‌ها از بدن هستیم. قبل از آنکه فرآیند سم زدایی را آغاز نمایید، به دنبال مصرف غذاها و میان وعده‌های سالم باشید و به غذاهای سالم و اُرگانیک فکر کنید. انتخاب غذاهای مناسب، نه تنها تمرینی برای برنامه سم زدایی شما محسوب می‌شود، بلکه همچنین به بدن کمک می‌کند تا با ممانعت از ایجاد مواد سمّی جدید، مواد سمّی باقیمانده در بدن را دفع نماید. بخش عمده‌ای از فرایند تولید محصولات غذایی ما، بر اساس آفت‌کُش‌ها، قارچ‌کُش‌ها و روغن‌های باغبانی حاصل از محصولات نفتی می‌باشد. بدن ما نمی‌تواند فرآیند متابولیسم را بر روی این محصولات انجام دهد، در نتیجه این مواد سمّی در سلول‌های چربی بدن ذخیره شده و بار سمّی موجود در سلول‌ها را تشدید می‌کنند.

 

انواع متنوعی از سوپ و سالاد بخورید

هنگامی که در حال اجرای برنامه سم زدایی خود هستید، حتماً ظرف غذایی را همراه خود داشته باشید تا غذاهای مورد نیاز در این دوره را بتوانید با خود به هر جایی ببرید؛ از محل کار گرفته تا مهمانی خانه دوستان. توصیه می‌شود روزی بین شش تا هشت وعده غذا بخورید، هرگز گرسنه نمانید، سوپ سبزیجات، باید بخشی از وعده‌های غذایی شما در طول این دوره باشد. همه مواد غذایی تشکیل دهنده این سوپ باید از خواص سم زدایی برخوردار باشند، اما کلم جایگاهی بالاتر از بقیه دارد. کلم منبعی غنی از ویتامین C و همچنین اسید آمینه گلوتامین می‌باشد که دارای خواص ضد التهابی است.

برای سم زدایی، نوشیدن آب خالص بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. روزی حداقل 8 لیوان آب بنوشید؛ همچنین نوشیدن انواع چای‌های گیاهی، آب سبزیجات و دیگر مایعات سالم فراموش نشود. از کافئین و انواع نوشابه‌های گازدار نیز فاصله بگیرید

کلم همچنین حاوی 3-کربونیل می‌باشد که بر اساس تحقیقات مختلف مشخص شده است که دارای تأثیرات ضد التهابی است. جدا از تمامی موارد اشاره شده، کلم دارای خاصیت ضد سرطانی، ضد دیابتی و ضد میکروبی می‌باشد.

این ماده فوق‌العاده را می‌توان همچنین در کلم بروکسل، گل کلم، کلم بروکلی و خربزه یافت. علاوه بر خوردن سوپ، هر روز در سفره غذای خود سالاد سبزیجات بگذارید و از تمام سبزیجاتی که دوست دارید میل نمایید. استفاده از میوه‌های ارگانیک در روز نیز انتخاب فوق‌العاده‌ای می‌باشد. برای میان وعده، می‌توانید از کیک‌های سالم بدون هیچ‌گونه مواد افزوده استفاده کنید. یک میان وعده فوق‌العاده دیگر، یک آووکادوی قطعه شده با دانه‌های کنجد پاشیده شده بر روی آن می‌باشد.

 

 گیاهان مفید

هزاران گیاه مختلف وجود دارد که مصرف آن‌ها، فواید بسیاری به بدن شما تقدیم خواهند کرد. این لیست ساده، گیاهانی را پیشنهاد می‌دهد که از اُرگان‌های بدن شما در این فرایند حمایت و پشتیبانی می‌کنند: خار شتر، قاصدک، رازیانه، زالزالک، زرشک و سوپ سبزیجات.

در زیر دستور پخت سوپی ارائه می‌شود که برای سم زدایی بسیار مفید می‌باشد. به خاطر داشته باشید، برای کاهش سموم زیست محیطی در غذا، بهتر است از مواد اولیه اُرگانیک استفاده کنید.

 

مواد لازم

پیاز خرد شده                     1 عدد

کلم خرد شده                    1 عدد

سیر خرد شده                   2 حبه

ساقه کرفس خرد شده       2 عدد

جعفری خرد شده              1 دسته

بامیه                                 4 عدد

برنج قهوه ای خیسانده      1 پیمانه

آب                                     2 لیتر

 

دستور پخت

تمام مواد را با همدیگر ترکیب کنید؛ سپس این مخلوط را به مدت تقریبی 45 دقیقه بر روی اجاق گاز گذاشته تا آهسته بجوشد و برای سِرو آماده شود.

 

چه مقدار مایعات باید نوشید؟

برای سم زدایی، نوشیدن آب خالص بسیار مهم و حیاتی می‌باشد. روزی حداقل8 لیوان آب بنوشید؛ همچنین نوشیدن انواع چای‌های گیاهی، آب سبزیجات و دیگر مایعات سالم فراموش نشود. از کافئین و انواع نوشابه‌های گازدار نیز فاصله بگیرید.

 

بدن خود را سم زدایی کنید تا لاغر شوید

اگر می‌خواهید با سرعت مناسب و بی‌خطر لاغر شوید باید با سم زدایی تمام بدن خود را از سموم انباشته شده تمیز کنید.

بهترین راه برای این کار مصرف نوشیدنی‌هایی است که برای سم زدایی مفید است و بهترین آن چای می‌باشد. زیرا توازن بدن را حفظ می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم چای نعنا، چای زنجبیل، چای سبز و چای قاصدک را که بهترین نوع سم زداها هستند در برنامه روزانه خود بگنجانید.

نوشیدنی‌هایی که با لیمو مصرف می‌شوند هم از دیگر سم زداهای قوی هستند که سیستم کل بدن مخصوصاً دستگاه گوارش را با قدرتمندی سم زدایی می‌کنند. برای این نوع سم زدایی دو قاشق لیمو را در یک لیوان آب حل کرده و با کمی فلفل هندی 6 تا 12 بار در هر روز میل کنید.

آب آلبالو هم از دیگر سم زداها ست که با افزایش سوخت و ساز بدن منجر به لاغری هم می‌شود.

 

چنانچه مطلب خوانده شده برایتان جالب میباشد تقاضامندم به ادامه مطلب نیز سر بزنید

 

فرآوری: مریم مرادیان نیری

بخش تغذیه و آشپزی تبیان


منابع :

ماهنامه دنیای تغذیه – شماره 121 - دکتر رضا امانی

سلامت نیوز

 



ادامه مطلب ...


به نام خدا

سلام

نمی دونم این چه مشکلیه که بعضی از گوشی ها  چهار حرف " گ، چ، پ، ژ " رو روی دکمه هاشون ندارن... و مجبوریم برای پیامک دادن از حروف مشابه استفاده کنیم.
اما همیشه که نمیشه این کارو کرد... مخصوصا اگه با طرف مقابل رودروایسی داشته باشیم و بخواهیم براش بنویسیم تو خیابون گیر کردیم خلاصه
برای حل مشکل ابتدا این چهار حرف رو از پیامک های دیگه تون پیدا و کپی کنید.
ُ( کپی حروف: دکمه  ستاره ... کپی ... استارت ... انتخاب متن ... کپی )

خب حالا یه text message جدید باز کنید و با چند بار زدن دکمه مربع حالت نوشتارو به predictive text تغییر بدین.
(راه دیگه اینکه می تونید بازدن دکمه ستاره، Active predictive text را انتخاب کنید.)

توجه کنید که برای محکم کاری هم که شده در این حالت زبانتون انگلیسی باشه.
دوباره دکمه ی ستاره رو بزنید و از predictive text، گزینه ی Insert word را انتخاب کنید.بازم دکمه ی ستاره رو بزنید و حرف مورد نظرتونو پیست کنید.. برای مثال حرف گاف (گ)
حالا یه بار دیگه با استفاده از دکمه ستاره زبونتون فارسی!!... ببخشید العربی کنید و حرف لام (ل) رو تایپ کنید و اوکی!
تمومید!!

برای استفاده هم باید هروقت که به حرف "گ" احتیاج پیدا کردین حالت نوشتارتونو به predictive textتغییر بدین و دوبار دکمه ی 8 رو بزنید. حالا کلمه ی "گل" رو می بینید.حالت نوشتارتونو عادی کنید و سپس حرف "ل" رو پاک کنید.


توضیح اضافه: حرف "گ" مروط به دکمه ی شماره ی 8 میشه پس باید به یکی از حروف این دکمه بچسب ه و ترکیب گ+ل با معنی میشه ... شما می تونید کلا از هر حرف دیگه ای که دلتون خواست استفاده کنید... اما باید دقت کنید که بعدا حرف "گ" به آخرین حرف کلمه ای که شما ساختید می چسبه.

به همین ترتیب می تونید: حرف "پ" رو با یکی از حروف دکمه ی شماره2؛ حرف "چ" رو بایکی از حروف دکمه ی شماره6؛ و حرف "ژ" رو با یکی از حروف دکمه ی شماره5 ترکیب کنید

و نکته ی مهم... تمام توضیحات و نکات و توجهات رو با توجه به گوشی خودم نوشتم Nokia N78

در انتها از دوستم که این متن را تنظیم کرده و در یکی از سایتها گذاشته بود کمال تشکر را مینمایم با نام کاربری B_bst66


جمعه 27 مرداد 1391برچسب:سیستم عامل,آندروید,, :: 12:54 ::  نويسنده : حميد رضا مجيدي

 

درباره Android

به معنی انسانواره ، نام سیستم عاملی ست که توسط شرکت گوگل و با همکاری یک اتحادیه متشکل از چندین شرکت طراحی شده است. در سال 2007 با اعلام این سیستم عامل ، نام این اتحادیه نیز Open Handset Alliance شد که با مخفف OHA شناخته می شود.


این سیستم عامل به عنوان یک سیستم عامل باز ( open source ) نوشته شده بروی هسته لینوکس است که به توسعه دهندگان نرم افزار این اجازه را می دهد که تحت زبان جاوا برایش برنامه بنویسند و کدهای زبان C نیز به شکل غیر مستقیم و غیر رسمی قابل اجرا بروی این سیستم عامل است.
باز بودن این سیستم عامل ، به این معنی ست که تمامی توسعه دهندگان می توانند به هر شکل که نیاز دارند کد های سیستم عامل را تغییر دهند . این افق روشنی را برای این سیستم عامل ترسیم می کند. در عین حال بخشی از جامعه نرم افزاری گوگل را متهم به بسته نگه داشتن بخش هایی از سیستم عامل به هدف کنترل پلت فورم آندرویید کرده اند.
این سیستم عامل ، از نظر سخت افزاری دارای پشتیبانی های زیر است :


ادامه مطلب ...


 

http://www.tanhafun.com/wp-content/uploads/2012/08/img_2513_lglsc27990tt.jpg

اجزاء تشکیل دهنده یخچال:

اجزا، مکانیکی-     ۱- کمپرسور: مجموعه ای مکانیکی شامل میل لنگ ،پیستون و سوپاپ ها می باشد.که میل لنگ توسط یک موتور آسنکرون که داخل محفظه کمپرسور قرار دارد.می چرخد و در نتیجه پیستون مانند یک تلمبه عمل کرده با  باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سیلندر و لوله ها به گردش در می آید. گاز مرتبا” از لوله برگشت مکیده شده با فشار وارد لوله رفت می شود بنابراین گاز سرما ساز مدام در حال حرکت بوده به ترتیبی که در ادامه ذکر خواهد شد عمل سرما سازی انجام می شود . روی بدنه کمپرسور معمولا” سه لوله دیده می شود : الف-لوله رفت یا فشار گاز ب- لوله بر گشت یا مکش ج- لوله کور یا لوله مخصوص شارژ گاز .

۲-کندانسور(رادیاتور خنک کننده):از آنجایی که گاز در کمپرسور تحت فشار قرار میگیرد (تا آماده حرکت درون لوله های مسیر شود) حرارت گاز افزایش یافته واگر به طریقی این گرما از گاز سلب نشود و یا تعدیل نگردد عمل سرما سازی مختل می شود . از این رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از کمپرسور وارد لوله های مارپیچ مانندی میشود که جایگاه این لوله در یخچال های خانگی پشت کابینت اصلی یخچال است.

۳- فیلتر یا درایر:از آنجا که ممکن است گاز پس از عبور از کندانسور جرم های آن را حمل کند یا گاز دارای رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازی کاملا” پاک و خشک شود . به همین منظور پس از رادیاتور از فیلتر(درایر) عبور میکند درایر دارای دو لوله ارتباطی است که یکی از لوله ها سطح مقطع بزرگتری دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجی کندانسور است . در این ورودی درایر شبکه های توری بسیار ریز به منظور سلب جرم و یا جداره های فرسوده شده لوله های کندانسور است.لوله دوم درایر سطح مقطع بسیار کمتری دارد تا بدینوسیله گاز پس از درایر تحت فشار بسیار زیاد قرار گیرد.

درون درایر را از موادی بنام سیلیکات یا سیلیکاژل پر می کنند . این مواد خاصیت رطوبت زدایی داشته و گاز پس از عبور  رطوبت خود را تماما” به این مواد میدهد وخشک می شود بمرور بر اثر کار کرد زیاد رنگ قهوه ای بسیار روشن این مواد به تیرگی می نهد و این تغییر حالت در واقع بیانگر پایان توانایی این مواد جهت رطوبت زدایی است از اینرو پیشنهاد می شود به هنگام تعویض کمپرسور یا شارژ گاز مجدد یخچال درایر را نیز تعویض نمایید تا سرما سازی کیفیت مطلوب را داشته باشد.

۴- اواپریتور (محفظه تولید یخ ):از آنجا که آلومینیوم در انتقال سرما از توانایی بالایی برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله های مارپیچ آلومینیومی می سازند و از آنجا که بتوسط بسته شدن درب جای یخی هوا درون اواپریتور مسدود می شود ،تبخیر مداوم سرما در اواپریتور دما را شدیدا”کاهش می دهد بگونه ای که آب و یا هر ماده غذایی دیگری درون اواپریتور منجمد می شود.   اواپریتور نیز مانند درایر دو لوله ارتباطی با سایر اجزاء مکانیکی دارد ،لوله ورودی اواپریتور بسیار باریک است ودر واقع نقطه اتصال آن به لوله مویی است. لوله خروجی اواپرایتور سطح مقطع بیشتری دارد و به لوله بر گشت کمپرسور می رسد.

۵- کاپیلاری تیوب(لوله مویی):به سبب قطر بسیار کمی که داراست لوله مویی نامیده می شود . جایگاه آن بین خروجی فیلتر (درایر)و ورودی اواپریتور است. قطر وطول آن در کیفیت سرمای ایجاد شده بسیار با اهمیت است در رابطه با نقش سرما سازی آن در ادامه بحث خواهد شد.   در شکل زیر مجموعه قطعات مکانیکی شامل: کمپرسور-کندانسور – لوله مویی- درایر و  اواپریتور  دیده می شود.

کاربر گرامی برای استفاده از بقیه مطالب میتوانید بر روی ادامه مطلب کلیک کنید از شما متشکرم.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتان خوش آمدید. www.0528shop.ir
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
4 فروردين 1392
5 بهمن 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 5 دی 1390 1 دی 1390 7 آبان 1390 1 آبان 1390 2 مهر 1390 6 شهريور 1390 2 شهريور 1390 1 شهريور 1390 3 تير 1390 2 تير 1390 1 تير 1390 4 خرداد 1390 5 ارديبهشت 1390 3 ارديبهشت 1390 7 فروردين 1390 3 فروردين 1390 8 اسفند 1389 7 اسفند 1389 3 اسفند 1389 2 اسفند 1389 1 اسفند 1389
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فني/ تخصصي/سرگرمي و آدرس jamservice.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 84760
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->